Nu åker jag

Hjärteplasket åkte på hockey tidigare i förmiddag, och kvar blev jag. Men nu har jag packat väskorna, och tror att jag fått med det mesta! Klarblå himmel ute, kan nog bli en skön tur till tågstationen, som jag ser ifrån mitt fönster :) Så nära, men ändå så långt borta som mamma sa. :)

Ska bli otroligt skönt att åka skidor, och kanske även provar på snowboard gen ;) Beror på hur modig jag är.. Jag får väl åka med Pontus och Sara, antar att de är de enda som platsar att hänga med i min fart ;) Nämnde jag att Jag & Elin hade Anja P framför oss i en svart backe när vi var i Sälen? hahha! Hon hann ner före oss..Strange.

Ska gå alldeles strax, så jga hinner hämta ut biljetten (det är alltid pinsamt långt kö!) och köpa snacks att ha på tåget. Det är enna lördag, och jag skippade det igår ;) Jaja Emelie, jag veeet att jag ligger i lääääää!

Jag lovar ta så mycket bilder som möjligt! ;)

Branäs, here we come!

42875-123

Pontus var snäll och hjälpte tomten med julklappsutdelningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0