Wiihoo!

Här sitter jag nu, en vecka senare, med lite gladare humör. Försöker få mobilen totalt urladdad, så jag kan fylla på med ny fräsch energi..

Idag har jag varit uppe sen halv 6. Ska vara snäll och besikta Jockes bil (eller VÅR bil!), men drive-in var stängd pga. sjukdom.. Så det får bli en tidigt morgon imorn med..=)
Köpte mig en god frulle efter att ha släppt av Jocke på jobbet vid 8; jordgubbar, färskt bröd, vitlöks salami och juice. NICE!
Gick och la mig med Norma, eftersom jag numera är Dagmatte åt Samantha och Norma.
Mamma & jag har pysslat ute hos mormor, jag målat hon rensat... Jag får ju pengar för det, hahaha!

Hämtade Jocke i stan och köpte mat i Rosa Kiosken på eftermiddagen. Skräpmat är gött!

Nu har vi 2 hjälpt pappa med detta MAJOR-bygge han har startat.. Det har grävts med grävmaskiner och hjullastare hej-vilt, fyllts på med grus & mackadam (?).. Resultatet ska väl bli ett uterum med golvvärme. Jocke har kul iaf!
 
De har ringt från Grebbestad de senaste dagarna. Jag sökte ett jobb på en ny butik de öppnar där, och nu vill de ha mig so bad att de tom. fixar bostad åt mig. själv är jag för lat för att göra det! Ska provjobba nästa vecka (och hej vad nervös jag kommer vara, för det var 3 år sedan jag stod bakom en kassa!) Negativt med detta är att jag kommer jobba heltid = för lite tid med Jocke.. Meeen, vi bor ihop resten av året och då kan jag ha råd att köpa ny tv, schäslong, säng ocn matta..! Bra att ha på CV oxå, kan man fixa extrajobb i Halmstad resten av året..

NU, en lång dusch och sen krypa ner i en nybäddad säng tillsammans med After Eight (fick av mormor!), och J såklart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0