Törta!

Nu har vi faktiskt börjat äta på tårtan ^^,
Ikväll ska J fira med sina grabbar (fira att det är 2 år kvar, eller?!) En annan ska  sitta här hemma (med tårtan?) och lyssna på Absolute Dance Summer. Tänka tillbaka till Bulgarien för ett år sen.. Hur extremt slappt, soligt och roligt jag & Emelie hade. :) Äta lite tacos från gårdagen.. Eller ännu värre, gå in till grannen som jag hör har fest! Haha, klida in i blå mysbyxor, svart linne, osminkad och en flaska baccardi. "Tjena, det är jag som är Marika, eller ska jag säga M Svensson som det står vi dörren!" *pinsamt*

Folk i Halmstad är konstiga på det sättet att man vet aldrig riktigt när man ska gå ut/när det är mkt folk ute. Idag verkar det vara fullt ös på de flesta ställen. Men en lördag efter löning när vi var ute (på ett av de "hippaste" ställena här oxå!) var det DÖTT! Ska inte gräva mig in i det ämnet, för det intresserar mig inte idag.. Jag har ju Winamp och en färsk nedladdad skiva. Lägga vinet på kylning kanske? hahahha...

Och på tal om fest..

Var hemma i Åmål i helgen. Goa Emelie kom och hämtade mig på stationen. Men NEEJ; VÄNTA! PAUS! Vad har Hanna på sig i Talang 2007??!! fniss... Jag & Emsan tog oss lite mat och kikade på duktiga dansare. Det märks att medelåldern har sjunkit det senaste året. Men mååånga av de små är JÄTTEduktiga. :)
På lördag följde jag med pappa & mamma och fick spela ut min roll som engagerad Moster. Pontus hade fotbollsmatch, Hannah fick nya stövlar och Pontus fick sitt efterlängtade x-box spel. =P Sen hem och ha en Tjej-eftermiddag med, mig själv!! ^^, Gjorde iordning mig för party hemma för en gångs skulle, så jag kunde ta det lugnt & starta partykvällen så fort som möjligt hos syrran.
Vi grillade (De grillade, jag gjorde sallad) och satt i ett härligt solsken.  Babblade på med Håkans syrra, mina systrar och deras flörtar! Snälla Inga-Lill körde oss till Hc. Där möter jag en lullig Marie med händerna fulla med cider och intersport tofflor på fötterna. =)

Hade en rolig kväll, som slutade i totalförstörda fötter! Åter hem till Halmstad på söndag kväll.. =)


image177


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0