I just löööv it!


I just lööööv it! Den där känslan av att "nu jävlar tror jag att Ikea-katalogen har kommit, bäst jag kikar i brevlådan!". Enda gången i sommar jag gått frivilligt till brevlådan och hämtat posten;) . Och se där, där låg Ikea-katalogen. Redan bläddrat igenom den 3 ggr!

Tuesday today. En vecka kvar tills jag lämnar min post här i Åmål, och ger mig av till sydligare breddgrader (ähum, Halmstad iaf!) med Jocke.. Mycket som ska fixas hemma; måla om tv-rummet, tapetsera hallen och kanske (KANSKE!) måla om i badrummet. Ska få väck den gigantiska garderoben som står i källaren äntligen oxå, då vi sålt den till ett par i Vänersborg för 1500:-. Dumt när jag tänker efter, hade säkert kunnat få 2300:- för den, minst! Jaja! Inte gråter jag för det. :) Ska även fixa medlemsskap på FORM och gå på mera kordintations-pass. Löööv that!

Det är Betala-räkningar dag idag. Wiiie! Gott när det är gjort och överstökat för en månad framåt iaf.

Det är ta mej tusan inte långt till skolan börjar heller. 17 dagar rättare sagt. HJÄLP! Snacka om att slå på SERIÖS-knappen!

Imorgon ska jag, Jocke och Pontus gå på bio, Hajjy Pottej!

Soooo long, my friends!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0