Hell yeah!

Fredag idag, och jag har lyckats bränna mig på VÄNSTER axel efter att ha suttit och målat på mormors staket hela dagen. NAAJS! Även pallplats i gren nr 2: Trampa på en STOR roskvist och utropa svordomar fula nog att själva Lucifer skulle rygga tillbaka.. Tror fn till&med att jag vann, för tusan vad ont det GJORDE och vad ONT det GÖR!

Sitter just nu och pimplar vin med Kicki & stefan (syrrans & familjens kompis, mam&paps granne) och mamma och pappa.. Jag? Vin? tjoho, det går rätt upp i hövve re.. ;)

Imorgon ska jag ut och svira med "gamla" klasskompis Anna Söderqvist. Jädrar vad vi har laddat! Haha, ska bli så kuuul!

Var även hurtig nog igår att sätta in Carmen Electra i dvd-spelaren och pumpa upp alla mina muskler.. Resultatet? Det ser ut som jag bajsat ner mig (ont i låren!) och har spasmer i ansiktet (måste uttrycka min smärta på ngt sätt!)

So long my friend!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0