Halmstad

Sen i fredags har jag & major av min familj varit i Halmstad. Regn, regn och regn. Idag verkar det dock som om det blir lite uppehåll, lagom tills vi ska åka hem. Vi tjejer stannade till på Ikea i Gtbg på vägen ner. Inhandlade:

- Stor matta till tv-rummet
- Matta till köket
- Gardiner
+ en massa smått & gott. Fick dessutom lite grejer av mamma.. :)

Köpte mig 2 rullar tapeter igår till en fondvägg i hallen. Svinsnygga tapeter för bara 199:-! Barget ;)

Alla Vi tog en rejäl promenix förrut genom centrum ut mot Örjansvall (kollade in fotbollsplanen Gessle spelar på on wednesday!) och in mot centrum igen.. Nu har vi precis käkat middag, och det ska packas innan innan jag, Jocke, mamma & pappa styr kosan mot Åmål igen och lämnar lägenheten i händerna på de andra..

Kör försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0