Torsdag

Nu är Marika tillbaka i skolbänken, och har jättemycket att göra. Det har hänt så mycket på sistone att jag tror jag måste lista upp det ;)

^ Som sagt börjat plugga på Högskolan här i Halmstad. 20 poäng ska jag klara av denna terminen. 5p Entreprenörskap i 8 veckor, 5p Ledarskap och 10p Affärsutveckling och Entreprenörskap under hela terminen. Förutom det, så skrev jag in mig på Komvux igår så jag kan läsa upp Matte C. Lots to do!

^ Har 7 danskurser i veckan + 2 kurser/v på en skola. De har frågat mig om jobb på flera skolor, men vänligt tackat nej. Går inte att jobba & plugga mer än 100%. Nejnej!!

^ Ska flytta, igen!! Som jag berättat tidigare var det ett par och tittade på lägenheten, och efter de tittat runt lite mer, föll de för vår lägenhet. Varit flera spekulanter och bara ääälskat vårat place. Oh happy day!! Så nu ska vi flytta tillbaka till Högskoleområdet. 300 meter till Högskolan och några minuters gångväg till centrum. De ovanför oss här ska flytta de oxå, de håller på för fullt just nu. Vilket för oss till nästa punkt.

^ Elin kommer hit på lördag, då blir det fest för fulla muggar!! Eftersom de ovanför kanske flyttat ut då, är vi ensamma i huset, risk för high volume! =)

^ Gjorde min debut på Kåren igår. Fullt ös medvetslös var ordet känns det som idag! Pratade om körkort, hur man växlar & NÄR man växlar med Charlotte efter tequila. Euw! Jag brukar aldrig bli bakis, utan oftast kunna gå upp utan större problem. Men idag.. Jag tror ta mig tusan jag fortfarande är promillefylld! Stapplat runt här som ett fyllo en lördagskväll.. haha! Det blir inte bättre av att jag har träningsvärk i mina lår, vilket gör det till dagens I-landsproblem. Vem fn uppfann träningsvärk! Jag hade iaf kul igår och var klok nog att ta med mig ett par skor att byta med när vi gick hem... Mammavarning på den!

^ Det har blåst!! Ganska rejält oxå. Inne i centrum spärrade de av, risk för satt tegel skulle ramla ner.. Ajaj!

nu måste jag nog städa upp här, efter mina bravader inatt (höll på att somna i badkaret när jag skulle duscha, men var rädd för att drunkna! haha! Så jag höll mig vaken på något vis!). De kommer och ska mäta i lägenheten, så de kan planera sitt möblemang!
Själv får jag väl leta fram Ikea-katalogen och drömma, för man blir ta mig tusan inte rik på att vara student. .
RÄTTELSE! Har enligt min sambo skrivit I were i ett tidigare inlägg, och haft väldigt kul åt det.. jag menade ju såklar I was! ;)

Klem!!

Kommentarer
Postat av: mollimonkan

Hej!

Naturpost har en tävling där man kan vinna en underbar resa till Maldiverna!

Klicka på länken
http://calsms.com/343/353/2312/5880684/5883692
och gå med du också!

Tävlingen är gratis. Det är dessutom så att om du tipsar vänner om tävlingen och en av dem vinner, så vinner du också! Det vill säga: om du vinner, så vinner jag också!

Vi hörs!
monica

P.S. Skynda dig. Tävlingen pågår bara till den 20 februari 2007.

2007-01-23 @ 12:17:28
URL: http://www.mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0