Here I go again!

 

Jag har nämnt tidigare att jag har sjukt mkt att göra med både skola & jobb! Och jag ljuger inte, det haaaar jag! Men samtidigt som jag lämnade in sista inlämningsuppgiften på gymnaiset, lämnade jag nog in min motivation till att plugga.. Har en inlämning på fredag i Ledarskapskursen, men jag oooorkar inte!

Jag förstår inte riktigt uppgiften (eller så läser jag inte tillräckligt noga.) och ena boken på 500 sidor är oförståndlig.. Om det nu finns ngt som heter så.. haha!

                                                                                                                      Äh, jag fixar det, även om jag kanske skickar in arbetet 1 minut i 12 på fredag. Det löser sig! 

Blivit överöst med mail från mina gruppdeltagare och lärare de senaste dagarna om tider till seminarium och att jag inte svarar… URSÄKTA! MEN JAG HAR FORTFARANDE INTE FÅTT INTERNET! Förbannade Bredbandsbolaget. Om man nu får säga så..

 

Idag har jag varit redig nog och sorterat tvätten så jag kan tvätta all tvätt de närmaste dagarna och städat. Känns som jag storstädar varje dag!

 

Elin var här förra helgen! Och det var det bästa som hänt på länge.. Saknat henne pinsamt mkt! Vi lagade mat efter en tur till Eurostop och Bolaget, lax med klyftpotatis & rödlökssås med rom. Yummie! Sen blev det VM-filmen och senaste uppvisningen från DCSW! VM var nästan bäst.. Stackars J som fick sitta och lyssna på oss när vi rodnade och skrattade till killarnas final där de juckade och flörtade om vartannat.. haha!

Sen kom en massa folk, och som tur var tog de med sina flickvänner! J Vi hade tjejsnack på golvet i sovrummet, och pinsamt nog var det nog jag & Elin som babblade mest! Haha!

 

Vid 24 stängde J av musiken och vi skulle dra in till stan.. Jag och Elin kom på efterkälken efter att vi skulle planera innehållet i våra väskor: extra skor att byta med, telefoner, smink, tuggummi, almanackor, plånböcker +  paraplyn! Saker som är viktiga att ha med..

Vi kom ikapp senare, men lämnade gänget när jag lurade i Elin att vi skulle prompt hitta på ngt själva som var sååå mkt roligare! Vi hamnade nästan i bråk med en utlänning som stod framför oss i kön till B&B när vi fuskade oss fram till J och resten. Bäst att backa bak!!

Vi gick till McDonald’s och frossade i mat istället..:) Efter en power-nap där gick vi hem. Alla smaskiga detaljer håller vi nog för oss själva! Haha!

 

Efter vad som hänt den 8-åriga pojken som blev mördad, var jag tvungen och ringa och kallprata med Pontus igår kväll.  Var inte så lätt, för han spelade spel samtidigt som han pratade med mig. J Man får ta sin plikt som moster på allvar! Hannah sa Hejdå! till mig mitt i min mening..haha! tack..

Mamma ringde senare och berättade att hon fått Vinterkräksjukan! Stackarn! Inte bra att åka och jobba då, eftersom hon jobbar på sjukhus..! Hon hade haft sjukt ont, men kämpar på! Saknar my family!

 Snart tisdag (sön, mån..tis..3 dagar kvar!) och det innebär Greys Anatomy och ännu en timma att böla ut allt som man har inuti sig. Förra avsnittet fick jag äntligen ut (låter som jag gjort nr 2, men jag menar att jag fick gråta! Haha!) det jag inte kunde få ur mig när jag äkte hemifrån och skulle säga Hejdå till Frida. Hundar känner av sånt, och hon såg minst lika ledsen ut själv. Byt ämne, innan jag gråter igen! 

En annan fråga är vart jag ska söka sommarjobb. Halmstad? Åmål? Vore skönt med Halmstad, eftersom detta är the place to be under sommaren..! Tylösand.. Mmm. Fixar sig nog också!

 

Dags att leta motivation.

 Blev långt detta, hoppas jag inte tråkat ut er! Take care pumkins!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0