Happy New Year!

Då var året nu 2007. 7 år sedan alla var rädda för att världen skulle krascha ihop. :)

Min nyår firade jag hos syster Milla (igen!) med andra systern, Fredrik, Jocke, Stefan, Håkan + barnen! Åt en gudomlig middag (även om jag ångrade att jag åkte hemifrån där mamma skulle bjuda på 3-rätters..!) med potatisgratäng och kyckling med ngt gottit över den + vitlöksbröd. I were in heaven!

Vid halv tolv kom Fredriks bror David med Alex och några till! Vid tolv började Hannah gråta pga. alla fyrverkerier (Det smäller så!) så jag tog mitt ansvar som moster och gick in med henne.
När klockan var ungefär 5 och jag legat i soffan och tjuvlyssnat när Tobbe, Håkan, Stefan och Jocke spelade poker gick vi faktiskt hem sen jag och jocke. Damit vad det blåste och regnade!

Ett på förmiddagen nästa dag var vi uppe. :) Jag mådde prima, förutom lite trötthet, men kan berot på att jag tog det förvånansvärt lugnt i år. Tog inte ens champage till klockslaget, och jag som hade en jättestor flaska!! Får sparas till näste tillfälle..

Vaknade för ungefär en timma sen, och sitter nu ensam eftersom J åkt hem till sig, och mamma är med Frida till karlstad smådjursklinik. Vi misstänker ngt fel på vovven!

På fredag blir det partaj igen! Då ska vi till Viken på rock-kväll och äta middag och dansa. Hela fam.Svensson ska dit, t&m mum and dad! Jag lovar att jag ska försöka mig på bugg om ngn bjuder upp mig. :)Klackarna i taket!

Vi hörs! ;)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0