Shame on me!

Blev aldrig något gym igår, för jag tog mig en andra tankeomgång och beslöt mig för att plugga istället. Shame, shame, shame!! Hann göra en likviditetsbudget, sen gav jag upp! :) Film senare på kvällen, The Guardian! Helt ok faktiskt.

Idag har jag varit i skolan från 10-12 på föreläsning. Sen hem igen! Om 1 ½ timma är det dags att fara till jobbet.. Fjoo! Jag som är såå trött! Men samtidigt ovanligt pigg..:)

På fredag ska jag till Laholm och jobba 2 h.. Sen hem till Halmstad igen och jobba igen! Det är full rulle..
Till helgen ska jag & J åka hem, mamma & pappa fyller jämnt :) Dock ej samma ålder! Helgen därefter blir det antagligen Karlstad och Emelie! Vill, vill, vill!!
Vecka 12 åker jag med my familja till Branäs! Mina skidor behöver vädras ;) Köpte mig dessutom ett par rejäla skidstrumpor idag :) Im prepaired! (?)..
Men INNAN skidresan, ska jag hinna flytta & göra 2 tentor (en 5p & en 10 p.Jihaa!), jobba, lämna in en massa inlämningsuppgifter och packa! Ojoj! Gäller att lägga upp tiden rätt..

Men nu: fjanta runt i lägenheten med iPoden i fickan! ;) haha!


42875-127 42875-128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0