Seminarium via MSN!

Nu har jag precis varit med om något för första gången i mitt liv - ett seminarium på MSN!
Min grupp i Ledarskapskursen hade tid med läraren nu på morgonen där vi skulle diskutera uppgiften. Haha, killen i gruppen skröt med att han hade läst litteraturen + lite till, en tjej svarade bara när den andra tjejen svarade och jag, ja, jag gjorde mitt bästa! Hehe, okej, jag kanske såg till så att läraren berömde mig med (flera ggr faktiskt, moahhaa!)...
Nu är det gjort iaf, och jag har insett att jag måste börja läsa litteraturen, även om  jag sa att jag hade läst det mesta.. =)

Fredag idag och vad händer i helgen? Har haft många ideér, men vet fortfarande inte. Antingen blir det kalas imorgon, men jobbar ju på söndag, eller så blir det hemmakväll.. =) På söndag blir det fika med Sara iaf..

Dags att städa ser det ut som! :)

42875-112

Veronika försöker sig på något nytt - att köra gräsklipparen! :) Sorry Nikki.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0