Måndag




42875-100


Helgen har rullat på i rasande fart. Var ledig i fredags, och gjorde inga större ingrepp. I lördags blev det lite småshopping (smink, underkläder, en vit topp och hudkräm) innan det blev dags att åka till Ängelholm på kalas för Gustav & Viktor. Jag var såklart chaufför! Hur kvällen var, tänker jag inte gå in på :) Var hemma vid 02, och gick äntligen och la mig 03.

Jobbade 2 h igår med de små barnen, och det gickn hur bra som helst. Jag fick till & med vara med och leka, de var ganska få igår.. :)

Ska alldeles strax göra iordning mig för en snabbträff med gruppen i skolan, sen blir det jobb en timma! Efter det? Ja, då ska jag ta mig i kragen och fixa medlemskap på Form Friskvård. Måste ta mej fan sätta igång med träningen nu! :P


Mest spelade i iPoden idag:

The Fray - How to safe a life
Justin Timberlake -
What comes around goes around
Kleerup feat Robyn - With every heartbeat


Om jag skriver ett inlägg senare ikväll, utan att ha varit på Form och tränat, ge mig ett smäll på käften då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0