Jaaa...



- 10 FAVORITER
Färg:
Svart
Mat: Beroende på dagshumör
Band: Finns många bra
Film: Forest Gump, The Pianist. Tja, krigsfilmer!
Bok: Mossvikenfruar av Emma Hamberg
Sport: Är dans en sport? Hockey är nog roligast att titta på.
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Hallon
Tid på dygnet: Kvällen, då planerar jag morgondagen som fn.

- 9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör: Trött, men glad!
Smak: Skulle väl vara från vindruvorna jag käkar! ^^,
Kläder: Svarta kostymbyxor, svart längre stickad tröja + flätor.
Bakgrund: På datorn: en karta över Mo! haha!
Nagellack: Lila-Rött!
Tid: 19.28
Omgivning: Ekonomiböcker ta mej fn överallt! Mattallriken :(
Irritationsobjekt: Rosorna jag fick igår, stör blickfånget mot tvn! ;)

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner: Näsh!
Brutit mot lagen: Ja! Hallå, jag har körkort!
Blivit arresterad: Gud Nej! Det hade varit pinsamt.
Badat naken: Jepp!
Varit med på TV: I bakgrunden på en danstävling. Hallå fån!
Kysst någon du inte känner: Ja

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Joakim, Emelie & mamma
Du tycker om: Bara 3?!
Du inte gillar: Äh, vi slänger alla över en kam! Griniga tanter i affärer!

- 2 VAL
Kaffe eller te: Nej tack!
Vår eller höst: Vår

- 1 ÖNSKAN:
Gå på Fucking Åmål med morfar! :) Jag veet att han så gärna ville göra det.

Kommentarer
Postat av: johanna

jo då bara fint me mig!! har haft en såd där dag då Molgan har varit på besök å gjort massa hys...
riktigt snygga kläder du beställt

2007-02-15 @ 22:14:40
URL: http://johannabloggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0