Greys Anatomy!

42875-91



Jag blir så åt helevets trött på när man skriver ett inlägg, så bara sådär *Poff* är det borta!

Iaf så har jag inte tid att skriva lika mkt igen, mitt nya intresse kräver mycket tid! Har haft Greys Anatomy-race hela dagen idag med de 5 första avsnitten från Del 3! God saw it and he said it was good!

Laila Adele ringde mig i förmiddags och frågade om jag ville hoppa in som streetdanslärare i Laholm nästa vecka. Yes, svarade jag! Dessutom har jag gjort bort mig och lovat att ta hennes tjänst i Laholm till hösten på dansskolan där.. hjälp mig ur detta! Men, eftersom jag ställer upp för henne, får hon ställa upp och sjunga på mitt bröllop! Hon sjunger så fint;) nämnde jag att hon tävlade i samma deltävling som Carola förra året ;) haha!

Så, nu är det dags för sista avsnittet för del 2 på kanal 5..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0