Frågor!



Vad heter du:
Marika Lena Svensson

Var bor du: Halmstad

Trivs du där: Jag ska inte klaga.
Sysselsättning: Jobbar som danslärare i show, streetjazz & barndans! Pluggar på Högskolan.
Brukar du läsa horoskop: Näe, inte särskilt ofta.

Har du körkort: Jajjamen! Haft det 1 ½ år.

Favoritdjur: Hundar & Hästar såklart.

Festar du mycket: Nej!

Sprit, cider, vin eller öl: Allt utom öl. :)

Brukar du bli för full: Näe, jag är en Pingla på att vara ordentlig och ta hand om andra.. =)

Antal kuddar i sängen: 4

Äger du ett busskort: Nono! Här är det bil som gäller.

Vad åt du till frukost: Flingor & yoghurt

Har du haft sex idag: =)

Nästa mål i ditt liv: Försöka må så bra som möjligt och göra det JAG vill..

Hur svarar du i mobilen: Om familj & vänner ringer säger jag något klatschigt eller Hallllåå! Ngn okänd: Hej, det är Marika!

Antal timmar sömn inatt: Ja, somnade innan 2, vaknade vid nio.

Sov du ensam: Nej

Din hobby: Dansa, spöa J i Skitgubbe & tjuvkika på folk genom fönstret :P

Vad är det för veckodag?: tisdag

Vad åt du senast: Naturidet, måltidsersättning

Vem fick du sms av senast: Maria

Vem ringde dig senast: Mamma

Godaste ölen du druckit: Hrm.. Var någon öl som smakade tuggummi.. haha!

Vilka hårfärger har du haft: Blont. Försökt mig på brunt.
Vad såg du senast på TV: Nyhetsmorgon

Vad läser du för bok just nu: En hel drös ekonomiböcker

Längd: 166 cm

Skostorlek: Stadig 38

Hårfärg: blond

Är du kär i någon: Ja!

Vad gör du om ett år: Om ett år? Jag tar varje dag som den kommer. Har helst ett fast jobb/eget företag.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Vem drömmer sig inte bort till vita stränder och isblått hav?!

Dricker du: Just nu; iste!

Vilken parfym använder du: Någon britney Spears. haha!

Vilka skor använder du: Varmfodrade stövlar

Dagens klädsel: Jeans, skogsgrönt linne + svart trikåpolo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0