En natt på museet.

I onsdags kväll kom Fredrik hit och nannade över. Jag hann precis cykla hem från stan & jobbet och städa upp innan han dök upp. Sova på hotell tycker inte han om..
På fredag kväll gick jag till stan för att möta Sara, äta lite och gå på bio. Sara & jag går i två kurser tillsammans. Himla coolt att hon kan nästan flytande italienska. :) Vi tittade på En natt på museet, och ja, den var faktiskt helt okej!

I lördags fyllde Emelie 20, och jag hade gärna varit där och gett henne en bamsekram! Grattis än en gång!
Jag hittade en massa bilder på datorn som jag tänkte visa er, eftersom jag kan ladda upp dem nu!

Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Jocke

Tycker det är dåligt att du har snott mina bilder! Tönt!

2007-02-06 @ 10:29:14
URL: http://www.myspace.com/kinanderist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0