Det blev så här istället..

SKulle egentligen åkt hem till Halmstad igår morse, men blev ändring på allt gällande skola & jobb, så jag stannar hemma i Åmål hela veckan! My baby love lämnade mig dock imorse och var tvungen att åka tillbaka. Längesen vi var så länge ifrån varann! :(

Idag är jag hundvakt och har precis varit ute i den alldeles puderlätta snön..! KAllt! Ska alldeles strax sätta mig med skolarbeten och 2 lite cola! :)

Jag har inga kläder att ha på mig till helgen, eftersom allt är i Halmstad, så jag MÅSTE bege mig ifrån landet och till ngnstorstad för att köpa mig jeans och ngn topp! :)

Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha är du också tvungen att fixa nått i klädväg till helgen. Jag gjorde det igår, så säger bara: Köp inte den svarat tunikan/klänningen med sidenband under bysten på Gina Tricot. För den har jag :P Inte många dagar kvar nu babe!! *klem

2007-02-21 @ 15:40:25
Postat av: marika

Emelie, min vän! Det är ju inte första gången vi går ut med samma kläder..:) Meeen, ska försöka titta åt ett annat håll när jag ser den.. :P haha!

2007-02-21 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0