Äntligen High-tech!


Äntligen ( i ren Gert Fylking ton) har vi fått internet! Dock ej hastigheten 24 mb som vi beställde, utan 10 mb. Men vi får ringa och säga detta. Men vi har iaf internet!

Tio i tolv i förmiddags lämnade jag in mitt Ledarskapsarbete.. 10 minuter tillgodo! Inte ett dugg nöjd med arbetet egentligen. Men ähh!

Efter mitt hårda dagsarbete med inlämningen igår, och en massa jobb under veckan, åkte jag till OnOff och köpte mig en välförunnad present! Jag är så nöjd med den, den är min lilla bebis! Gick även in på H&M och köpte mig ett svart baslinne och en grå tröja med rynk på bröstet + lite krimskrams. Alltid!

Vad köpte jag då?
Jag är så lat att jag orkar inte beställa en ny usb-sladd och hörlurar till min gamla mp3, att jag fick ju köpa en ny iPod nano, en gröööön! Den rosa var för rosa och den blå var för blå! :) My precious..


42875-99   42875-100

Kommentarer
Postat av: Jocke

Varför tog du inte den blå modellen Mika? Jag menar blått är ju flått! Fast grönt är ju skönt. Kontigt.

2007-02-06 @ 10:31:37
URL: http://www.myspace.com/kinanderist
Postat av: Jocke

Varför tog du inte den blå modellen Mika? Jag menar blått är ju flått! Fast grönt är ju skönt. Kontigt.

2007-02-06 @ 10:31:56
URL: http://www.myspace.com/kinanderist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0