Paus

Det är paus här.

Dessutom rusade det in en ventilations-man till sovrummet där jag låg och nannade, och han märkte det 2 sekunder in i rummet. För 3 sekunder blev det tyst och stilla, sen smög han ut igen! Haha, jag "sov". Äntligen funkar ventilationen igen efter ca 2 månader.

Suck, en massa tvätt i tvättstugan som ska hängas upp, men jag klarar inte av det. Får hjärtklappning när jag anstränger mig.. Får helt enkelt vänta tills J kommer hem. Älskade. Han är allt bra o ha han, i ur o skur! ^^,

Idolfinal ikväll, och med det tacos för tredje fredagen i rad. Ska hämta ostbågarna och lägga mig i sängen och titta på I now pronounce you Chuck and Larry. (Klaga gärna på stavningen, jag orkar inte kolla upp HUR PRONOUNCE stavas!!)

Och ÄNTLIGEN, äntligen förstår jag mig på Matrix. haha, har nog tagit mig 4 ggr att se första filmen utan att förstå. Bättre sent än aldrig!

Vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: msv

Ja, en del får ju jobba så att andra kan ligga och sova sig vackra.
Arbete hela helgen är det som gäller.
Vad är det jag läser om din hj.klappning. Är det ngt som smittar er emellan eller?
Har du det hela tiden eller bara ibland? Påverkad på ngt annat sätt, feber,tungandad eller så?Du kan ju kolla med distriktssköterskan ifall du behöver ta några prover.Influensatider är ju här nu. Det är ju inte så roligt att kanske bli liggande till jul.

2007-12-08 @ 22:01:10
Postat av: Marika

Msv: Hj.klappningen kan nog bero på fööör lite matintag senaste dagarna. Dumt. Dessutom har J kollat sig och tagit ekg, och det såg fint ut tydligen.
Jag är nog helt ur form bara. :)
Hihi, man skulle nästan tro att Nikki skrivit din kommentar.
Tror jag kommer hem till helgen eller nästa vecka. Orkar inte vara kvar här längre. Och DÅ kan jag ju hjälpa dig att baka/laga/pyssla/handla. Assistent så att säga. Men vi vet båda att det är mkt snack o lite verkstad när det gäller mig, haha!
KRAM!

2007-12-09 @ 15:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0