När det är piss..

Lämnade in min telefon för lagning. OM skärmen är sprucken (vilket den inte är på utsidan) kostar det mig 1500:- ungefär att få den lagad. Haft telefonen sen i oktober, och nu är den kanske åt helvete. Nejnej, den är inte ens min. Jag har betalat av kanske150:-. Nu har jag fått låna en ful, klumpig och utan kamera telefon, för jag trodde jag skulle få låna ngn flashig och sa vänligt att jag VERKLIGEN inte hade ngn telefon hemma. 1500:- för att laga en splitterny telefon.

Ingen tvättid finns det förrän på fredag heller.

Vädret är skunk! Förbanna Halmstad, här har väl inte funnits en snödroppe sen 1800-talet. Jag vill flytta norrut. Trött på denna tråkiga staden..

Trött. Trött. Trött. Trött. På allt. Inte ens skolan klarar man av. Vad ska jag egentligen läsa?

Julklappar. Tss.. Vem har råd med det? Vem är det som inte för ett öre in på kontot i december? MEE! Wiiii.. Älskade studentliv.

Jag tror det mesta känns käpprätt åt träsket! Förutom när man får ligga i sängen och nanna.. Det är rätt skönt!

Men framförallt; varför smakar det fiskbullar i min mun?!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Din lilla klagoapa!!! Tänk på alla de som svälter runt om i världen och du klagar över att betala för en tlfn som du själv har haft sönder!!! Snacka om i-landsproblem!!
(ha ha) Känns uppmuntrande va?
Själv så ska jag o F ner o titta på en 3a på 90 kvm i Vänersborg, med kakelugn o allt!!! Sug på den du....

2007-12-05 @ 12:11:57
Postat av: Marika

Nikki: Du, jag har all rätt att klaga! Jag har knappt heller mat på mitt bord :( Det var inte jag som hade sönder den, det var väskan som den ramlade ur!

Men yeah! Hoppas ni tar den. Men du, ni bor ju i mer än 90Kvm och 2!!! kakelugnar nu.. Whats the deal?

2007-12-05 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0