Marika kan det där med att skämma ut sig!

Började torsdag morgon med att tappa min nya mobil så skärmen gick sönder inifrån. Lever nu med min gamla tills jag orkar ge ner och lämna in den..

Helgen som gick var packad! Speciellt lördag kväll ;)
Well.
Kom hem torsdag kväll och satt hemma en stund innan vi åkte till N&F och tittade på N "nya" hår. :) Tur jag har en sån snäll pojkvän som kan berömma dig Nikki. Fredag åkte jag, Jocke, mamma & milla till Karlstad. En låång "snabbtur" inne på ikea och sammanlagt 30 köttbullar + efterrätt senare blev det en ännu snabbare tur på Siba och Expert. Mam&Milla skulle ha hårband och annat krussedull, så jag och Jocke väntade i bilen och tittade när en kille körde på en bil :) Hem fort, för vi ALLA var bjudna på tacos hos N&F. Himlans gott!

Lördag; köpa blommor & vin till kvällens firande av Freddan! Men först titta på Hannahs dansuppvisning, och jag vet att jag är känslig, men att en tår kom från ögat när jag såg Hannah på scenen, trodde jag ALDRIG! haha! Hon var jätteduktig..
Hem fort igen för att göra iordning sig för kvällen. När alla kommit var det jag&Jocke, Milla & Håkan (såklart, de bor där!) Nikki & Fredda and Alexandra & David. Fredrik hade haft sin bästaste födelsedag, det var vad han sa till mig iaf! Vi hade jättetrevligt ;) Taxin in till stan tog priset! "Lille Konsum".

söndag, inte trodde jag att det skulle gå som det gick. Tsss! Mådde prima när pappa hämtade mig & Jocke. Blev värre väl hemma. Värst mådde jag i bilen till tågstationen, och det märktes när jag klev ur den! Dax att bli lite vuxen.. MEN, jag är inte den som är den, utan med lite sömn på tåget fick jag i mig en GRANDE meny från Burger King.
Somnade gott här hemma i Halmstad sen!

Nu sitter jag här med halsbränna och en finne i näsan! Skön kombination!


Kommentarer
Postat av: Milla

Hallå! du får erkänna att det var en väldigt intensiv och rolig helg.Hoppas ni kom hem välbehållna och har det bra.
Kram Milla

2007-12-03 @ 18:33:53
Postat av: Marika

Milla: Ja, det var faktiskt skoj att slippa sitta still ;) Har du kollat korten på er kamera? Kram

2007-12-03 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0