Bonne söker

Här tänkte jag skriva ett citat av ena tjejen hos han från Säffle, som lät väldigt roligt och dumt. Jag har redan glömt det. Ännu dummare. Återkommer kanske. Jag känner ju för grisarna för att jag har ett så nära släkte/

Ahahhahaha. Nu vet vi vem utav föräldrarna Fredrik är lik, MAMMA. Stackarn sitter och proppar i sig bullar för att slippa prata.

Linda Isacsson har snygg kropp. Bajsbruna ben. Mindre fina tänder. Men på den punkten ska jag hålla käften.

Yes, hon tog Per-Inge!!! *Marika applåderar* Jag hade kallat honom Pi. Piiiii. Uffe blev lite puffe.

Han är ju lite kär och töntig, vad heter han, han med Gigantgården. Håkan-look-a-like-killen. Vilket jävla kap hon gjort då. Det är ju ingen dålig gård hon kan ranta runt på. Öh, Jocke, bli bonne!

Om ni undrar varför jag sitter och kommenterar Bond söker fru, är det för att jag är ensam och har ingen att irritera med mina dumma kommentarer för. That´s it. Det är party här :)

Det är RoomService samtidigt. Ett rekordkrut på knapp 4&5 här. För övrigt snygg vägg med träd. I have a thing for träd, kala träd. De hänger på min vägg och ligger i min soffa. Träden alltså. De kala.



Kommentarer
Postat av: Milla

Hej igen!
Jag undrar när du menar att Håkan är lik någon i "bonde", jag som inte tittar på det så ofta vem menar du av dom? Han blyga fniss-Ola eller han som ser bra ut?, vill gärna ha svar tillbaka.
Kram Milla

2007-12-13 @ 16:31:06
Postat av: Marika

Haha, ja, den som ser bra ut såklart! Inte han från säffle, inte hästbonden och absolut inte fniss-Ola! ;)

2007-12-13 @ 18:21:32
Postat av: Milla

Hahaha!
Han från Säffle ser väl inte så dum ut. Tänk att man har missat honom när man varit ute.Fast han kanske festade i Eskilsäter med Tobbe o kompani.Men den mörka ser oxå väldigt bra ut.

2007-12-13 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0