Baking

hur går nu detta ihop? Jag är fruktansvärt hungrig, men har verkligen inget sug efter mat. Inte ens godis. Fast, en Big N Juicy från donken hade varit gott. Kanske.
Det finns numera "lappar" på de inhandlade julklapparna. De är tom. fast med sigill+ en God Jul stämpel! Det är en konst, sigill. Jag lyckades inte så super med det.
Sen har jag sagt till mamma att jag ska baka åt henne. Mintkyssar, rocky roads och marknadskarameller. Vet inte om det var ett smart drag. Börjar antagligen bli äldre och få en VILJA att hjälpa henne innan jul. Tsss..
I lördags var vi på Guldkompassen. Nicole Kidman var riktigt snygg i den. Elak, men snygg. Ingen Woow-film, utan den duger.
jag fåt nog försöka äta ändå!

image465

Kommentarer
Postat av: Milla

Hallå!
Håkan tackar det är ju han som brukar göra julgodiset, men här hemma kommer han inte undan med julgodiset.
Kram Milla

2007-12-11 @ 17:59:29
Postat av: Marika

Milla: Tsss, Håkan kommer aldrig att komma undan med det där! ;)

2007-12-11 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0