Wednesday



image157


Ingen speciell dag egentligen, förutom att jag ska åka hem ikväll och att jag fick 25:- kupong från Ica på posten. Yaaaihj!

Mina tankar går främst till Emelie och hennes familj & släkt. Det är inget roligt att gå igenom...

För att komma på glada tankar fyllde min Elin 19 igår! Grattis Bumman! ^^, Blev bjuden på kalas och allt, men jag kan tyvärr inte komma, Elin.. :( Och på tal om Elin, så drömde jag en konstig dröm inatt, om du-vet-vad-vi-pratade-om-på-HC-när-vi-satt-ner-och-kom-på-tal-om-en-viss-person.. haha!

Ska sätta mig och vika all den jäkla tvätten jag tvättade igår. Ve & fasa! Har en halvtimma kvar på ett Greys Anatomy avsnitt jag tydligen hade glömt bort att ladda hem (S3 ep 8) och får kika på det samtidigt. Sen ska jag göra sista åttorna på min dans till Say it right med Nelly Furtado. Packa står på listan oxå..

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0