We did it!

Precis kommit hem från Ikea i Helsinborg. Tog inte långt tid att åka dit, ca 30 min..Ca! Köpte mig min byrå iaf, fast med 4 lådor, lampa, sängöverkast, påslakan, handdukar, fin fina rosa vinglas + en massa annat kraffs!

Sen fick vi ju in på Väla, som var gigantiskt, och shoppa kläder. Ett chockrosa linne till mig, och hjärtat köpte en del han med! :) Ska alldeles strax iväg och jobba. Idag blir det lugnt på lektionerna för min del, eleverna ska bara öva, öva, öva och öva. Dansuppvisning 1 maj. Sen ska jag och Kattis träna på våran Streetjazz-dans.. :)

Imorgon är jag HELT ledig, då ska det storhandlas mat + att HELA lägenheten ska storstädas. Sätta ihop den jäkla byrån.. :) Måste komma ihåg klister, ska nämligen få tummen ur och pyssla ihop alla kort jag tog med mig hemifrån och knåpa in i den fina pärmen jag köpt. :)

nu: byta kläder!


image158 image161

Kommentarer
Postat av: Monkan

Visst e byrån bra? Har den stora och den höga smala med spegel! Bra priser också! GRATTIS till ikea sommarjobbet;) Kram

2007-05-01 @ 11:44:14
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0