Sminkväskan

42875-152


Det känns så bra när man köper det, för det riktigt kliar i fingrarna, och man får en bild framför sig vilka mirakel alla grejer kommer utföra med ens utseende. Så packar man upp allt och frågar sig själv: När ska jag använda allt?!

Köpt är köpt och jag kan inte lämna tillbaka det, utan det blir till att använda. What a shame! ;)

- XM Focus,
min alldagliga och från ovanskänkta hudcreme från hälsokostbutiken Life. Har man torr och känslig hy, är detta The Thing!

- Body Shop stuffs, bodybutter i tre olika lukter (jordgubb, passionsfrukt och tranbär), Jordgubbs dusch & peelingcreme,  A-vitamin kräm, White musk parfym och ljusgrön ögonskugga. Neccesären fick man om man hnaldade för 400:- + en massa gottit innehåll.. :)

- Isadora mineral make-up ögonskugga & ögonskuggspensel. Tja, man måste ju få testa detta mirakel till naturlighet inom smink. Gav inge WOW-effekt, men en fin basfärg.

- Snoddar från H&M. Haha, behöver man säga mer? Mer än att man köper minst hundra snoddar om året, och att de alltid försvinner...

- Ögonskuggebas från Lumene. Skit. jag föredrar basen från Art Deco.

Detta är resultatet av vad jag köpte för löningspeningen för ett tag sen. Att visa upp den riktiga sminkväskan vågar jag inte, way to mush garbage! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0