Smink på nätet

Hittade en sida på nätet med smink. Nähä??! haha! De hade märkessmink till riktigt bra briser..

Jag lade in en order iaf! :)

Var en sväng på stan förrut och lämnade lite papper på Lagerhaus. Gick in på Make up Store oxå, köpte mig ett nytt rouge! en ny foundation och sminkväskan är komplett igen. Slängde en massa smink häromdagen som jag tyckte misst sin funktion och blivit gammalt. In en sväng på Gina Tricot. Hittade en söt topp, men misstänker att stora delar av Sverige redan har den eller kommer att köpa, så skippade den.

Sitter och väntar på min kladdkake-muffins i mina rosa formar från Lagerhaus.. Himla sött faktiskt!

På torsdag blir det av till Åmål igen. Dock orkar jag inte gå ut på torsdagen (men vem vet!) utan satsat alla mina hästar på lördagen istället :)
image172          image174image173






image175

Börjar jobba 17 senare, men idag tar jag bussen, för DAMN it´s cold outside! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0