Damit, Roger, Im tired!

Sitter och skriver ner Teorin om Det Politiska perspektivet. Döööhh.. Tråkigt! Men känns gott att jag iaf fått ihop en A4 om absolut ingenting, känns det som.
J har tom. lagat mat & ätit den. Missade det, så det får bli kvällsmat.. Fjoo!

Hämtade mitt paket från Ellos förrut med 2 par ballerinas och en svart klänning. Skorna ( 1 par rosa och ett par genomskinligt blommiga) passade utmärkt. Klänningen satt bra över stussen men stor i midjan.. (Hey, är man timglasformad så är man!)

Oh my lord, märker nu att jag suttit och tittat på svt24 i 3 timmar nu. Haha, härligt Marika!

Nej, får nog joina min sambo som tar en tupplur. Man, Im tired!

42875-113

Kommentarer
Postat av: abbe

hej Marika! har du anteckningar på det politiska perspektivet? har en tenta som är på gång nu,suck skulle vara tacksam om du hade i så fall möjlighet att maila över det!
mvh Abbe H

2007-11-14 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0