Uhjamejen!

Efter att jag och jocke varit hos katterna, och en mysig tur ut till Tylösand (Solnedgång och en maaassa bus. haha!) stranden fick jag huvudvärk igår kväll. Två panodil och nerbäddad i soffan gjorde mig bättre. Somnade som ett litet barn! Vaknade dock idag med huvudvärk och en mer lr mindre spykänsla. :/

Och detta är inte bra, med tanke på att jag ska jobba halv två och från 18-21 ikväll för första gången på bägge ställena & att det är nu jag har en massa saker att göra. Är ledig onsdagar & lördagar.. "Hej! Marika heter jag. Mår inget vidare (Syns kanske pga. mitt bleka fejs..) så vi tar det lugnt idag.."

Precis varit hos katterna för sista gången. Så nu ska jag viiiiila mig frisk. Sen förhoppningsvis vakna friskare och redo för jobb!!

give me strenght!

42875-37
Love of my life!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jag vet.... hade inte varit fel med en sånn! Det roliga är att agria ringde mig dagen innan och frågade om jag ville försäkra Saga... Hahaha ska du bli buggdrottning? lät spännande!

2006-09-12 @ 09:37:11
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: emelie

hehe saga har inte gjort så mycket, snarare findus. Han bet henne bara några dagar innan hon flyttade.

Jepp, du vet ikea handla hemma... jätte smidigt. A malm serien är fin, men den känns lite rapplig tycker jag. Men de duger!

Hur många dagar i veckan jobbar du då?

2006-09-12 @ 13:30:28
URL: http://emelieahgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0