Lördag



Lördag idag, val imorn! Ska bli oerhört spännande att se vem som kommer segrande ur striden.. ^^,

Jobbade en timma på Örjanskolan igår, och allt kändes mkt bättre än första gången. Berodde nog delvis på att de "coola" killarna inte kunde vara med för de var "sjuka". Nöjd med min insats!

Efter "jobbet" begav jag mig till Lagerhaus och strosade runt..Finns mkt fint som man bara vill ha, ha & ha! Men när det är en vecka kvar till lön, får man behärska sig och inte gå på sparkontot.. Hittade mina buddah-figurer jag vill ha, men som sagt, pengar..! Så det fick bli en vas (fick ju fina blommor av J häromdan, så jag måste ju ha en vas om det händer igen..haha!), vittglittrigt sand, små, små tejprullar och ett brett svart diadem i tyg. Finns jättefina smycken/accesoarer på Lagerhaus här i Halmstad. Utbudet på H&M här kan man bara glömma..

Åkte och handlade med J på ica, och sen hem och försöka få ihop min ljuskreation: rosa cylinderljus i två olika sizes, vit gratängform (haha! Det måste ju användas), det vita glitterskimmrande sanden och rosa rosblad strött runt..^^, En blomma i buketten hade storknat, så den fick göra sitt runt ljusen istället..

Uppe vid nio idag, och har hunnit med följande:

- diskat ett berg med disk!
-vikt tvätt sen sist jag tvätttade ^^,
- snart tvättat all tvätt.
- bakat/smakat kladdkaka.
- Pratat med mamma & Elin.
- Tittat på filmen Leon.

Har inget större planerat idag, än att vika tvätt och strosa runt här som vanligt.. Har lite hemlängtan, men om jag väntar några veckor till, kanske de hinner måla om huset helt & hållet hemma, slipper jag hjälpa till! haha!


Trevlig helg!
42875-62

Vill åka och hälsa på Emelie i Karlstad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0