Kick-eli-off!

Klockan ringde halv sex. Snoozade 2 minuter. 05.37. Stängde av snoozen, ändrade väckningstid till 05.47. DÅ gick jag upp. Ved & Brasa vad jag har svårt för att ta mig upp nu. Men jag får lova att säga, det var riktigt skönt när man väl kom ut i kylan. Brrr..

Sen bar det av till Falkenberg och Kick-off för Hallands län. Spännande, eftersom jag skulle vara Dj (American Dj om jag får be..!) och försöka manöverera ett helt mixerbord med knappar precis överallt.
Det gick bra! Fina fisken. :)

Intressanta föredragare, även om jag har hört Niklas en gång förrut & ska lyssna på han nästa tisdag. Tyvärr sa han exakt samma sak som första gången, och lär väl oxå så göra den tredje.. Tyvärr!
Från Jante till Hjälte-killarna var där, och JAG pratade med dom ;) *stolt/mallig* Och de bor här, i Halmstad. *ännu malligare*

Det var gott att få komma hem, speciellt från en pinsam hemresa med en totalt okänd tråkmåns till man. "Tacka vet jag havet, där kommer inga mygg. Fan alltså för att bo ngnannanstans, jag skulle bli gaaalen.."
Ahh, han var boring. MEn jag fick skjuts hem av grabben, och det tackade jag så hjärtligt för.

Väl hemma var det bara att byta om för att åka till nästa jobb, Dansen. Skitkul att ha den gruppen jag hade idag. De är så ivriga, vill lära sig, frågar och viktigast av allt: De försöker! Dessutom är två utav dem bland det snyggaste/vackraste/sötaste jag sett. SÅ ska mina barn se ut! ;)
Den ena ser ut som frontfiguren i PussyCatDolls, och den andra ser ut som en blandning mellan Marie Sernholt/Jessica Simpsons/Britney Spears och Gisele Bundchen. Många på en gång där, men de är såå söta! Och duktiga oxå, viga som fn och skuttar runt som om de vore med i en gymnastiktävling på träningarna. :)

Nästa vecka ska jag ääääääääääääääntligen få träffa Emelie Å igen. När var det senast? I början av juli tror jag :( Ringde och pratade med henne igår, och det var skönt. Vi bestäämde oss iaf för att faktiskt åka till Kick-offen i Trollhättan för UF nästa tisdag, efter att Camilla varit "tvungen" att avslöja en hemlighet. :) Men den får ni reda på nästa vecka... hihi! Pinsamt att vi plötsligt ändrade oss efter att hon avslöjat hemligheten, egentligen.. ^^,

Näe, jag känner mig inte fitt för 5 ynka öre här, utan har mer lr mindre blivit en säck potatis. Time to change! SIT-UPS, armhävningar och rumplyft ;) fina grejer det!

HAHA!
42875-16
Spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0