Justin Timberlake + Skelögd katt!

Sitter nu här hemma och funderar över mitt liv... Kan bara konstatera att jag har det bra, med ett stort B. BRA!! En liten godisskål på bordet bredvid en kall & god Ramlösa och Justin Timberlakes senaste album i högtalarna. So far so good!

Vi var hemma hos Emelie & Martin förrut och gav katterna mat. Hehe, jag tror Flisan (jättesöt siameskatt, tror jag) är skelögd. Jag kunde knappt hålla mig för skratt när vi var där i onsdags och Flisan satt i Emelies knä i soffan, då katten tittar upp på mig med de klarblåa ögonen. Det var ngt som inte stämde, symmetriskt sett! ^^, Emelie hade iaf gjort en a4-lista för vad vi skulle ge/göra till/för katterna. NÄE! Kom på att vi glömde kanske tända lampan i hallen.. Damit!

Dumpade av Jocke hos Nawroz förrut (efter en mer lr mindre roande körning av mig. Kort sagt, jag & Galanten passar inte ihop), de skulle spela poker, och eftersom jag varken kan eller vill kunna poker, trivs jag bättre här hemma, själv! :) Näe usch va patetiskt.. Men men, bara att vänta på Kvarteret Skatan som börjar kl.21. Dont miss!

JAAA!!
Måste berätta en rolig sak jag var med om i onsdags efter min lektion. Jag ska ha bugg-lektioner en hel vecka på en skola (Jag vet, Bugg! W... T.. F... ger jag mig in på?!) Jo, iaf så fick jag en förfrågan om jag kunde hålla lite bugglektioner på en skola här i Halmstad några timmar per dag i en vecka, lr jah, Kim började att fråga mig exakt HUUUR danstokig jag är, eftersom han vet att jag dansat mkt och lääänge. Tjaa, är väel ganska galen var mitt svar. BRA, DÅ SKA DU BLI LÄRARE I BUGG! Ohh lord. Tjena.
Ja, så nu ligger det till såhär att jag måste lärar mig bugg & att lära ut bugg! ^^,

Var lektion i Bugg för nybörjare efter min lektion i onsdags, och Kim tyckte det vore tjäckt om jag kunde vara med där. Känner mig redan redo för en Finlands-färja tripp eller Personalfest! Var roligt att se att det var så olika åldrar som det var. Gamla tanter, unga tjejer, äldre herrar, unga killar och medelålders. Kul att få lära sig buggen på nytt (Okej, Yngves bugg när jag var 6 räknas inte, likaså den på gympan) och RÄTT! Ska gå nästa gång oxå, sen ska jag ha lite privatlektioner om praktik och teknik med kim. Damit, jag kommer ju kunna Bugga! Det du Sofia W! ^^,
Haha, nu kan jag kanske gå med på att dansa bugg med mamma i köket (Min mamma gillar att bugga, och brukar bjuda upp till dans rätt ofta i köket..)


Nu ska jag höja volymen liite (vill ju inte väcka valpungen som bor under oss..) och dansa loss lite!

Im a dancefreak, bondtölp!

42875-28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0