Inte så mkt.

Sen jag skreo här  sist, har jag inte gjort så mkt. Igår tog jag & J en shoppingtur där J stod för dyraste inköpen. :) Jag köpte mig en parfym (Fantasy-Britney Spears) men ångrar mig nu att jag inte köpte den andra. Next time maybe.. Fick mig ett nytt duschdraperi oxå från Lagerhaus, äntligen!

Sen bar det av till en storshopping på ica . After that gjorde min sambo en gööör god korv stroganoff. Tur han kan laga mat, för jag hatar det! :)
Hände inte så mkt mer på kvällen, utan lördagen gick i slapphetens tecken, liksom denna dagen.

I Fredags kom Cornelya hit på en fika, och vi diskutterade nästa veckas kurser och dess upplägg.  Köpte skitgoda brownies, för jag hann inte göra ngt eget :)

Tänkte bege mig och köpa hårfärg snart i ösregnet (mer lr mindre storm här) efter Top Model och att min magvärk försvunnit..

Fhjooo.. Give me power! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0