Form

Ringde nyss till Form Friskvård här i Halmstad för att höra om deras erbjudande om att pröva på i 30 dagar står kvar. Det gjorde det, tills imorgon! Oj! Eftersom jag alldeles strax ska jobba och därefter åker till Åmål, frågade jag vänligt om jag kunde anmäla mig över telefonen. Jag kunde anmäla mitt namn, så kommer jag på måndag och fyller i, OCH erbjudandet gäller fortfarande för mig. Tackade så mycket!

Så, på måndag ska jag gå till ett av Sveriges finaste träningsanläggnignar. Kolla in den mera här..

Just nu är jag mest lyrisk över att kanske hitta ett par jeans i Göteborg, ta helg och träffa min familj och djur!!

Imorgon ska det bli prinsesstårta har Hannah utlovat, antar att Jocke och Pontus kommer sitta med alla de X-box spel vi laddat ner åt han + Need For Speed Underground som jag köpte för 99:- (mest till mig själv, men ngnstans i baktanken visste jag att Jocke skulle ta över det illa kvickt..). Vad som händer på kvällen får vi se. Kanske middag och några glas vin?

Mama, im coming home!

42875-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0