Blond, blond & blond

Jajjamän, då sitter man med blonderingsmedel i håret. Stinker ngt så vederväligt! Lyssnar på lite olika album jag laddat hem, tänkt till mina kurser som börjar idag, men inte en enda tror jag funkar. Hmm, hur ska detta gå...

Ska på möte med Kim från Halmstad dansklubb på ngn skola om jobb där klockan tre... Spännande! Sen blir det premiär för mina kurser halv fem. Senast igår var det 20 st anmälda, och det mina damer & herrar, är en förbttring på cirka 15 pers från förra terminen.. Tur vi  var ute på skolor och gjorde reklam! Jag dansade tydligen bra ;) haha! Egoooo..! ^^,

Efter "jobbet" ska jag & J fara till Martin och Emelie, för de ska visa var de har kattmaten. :) Vi ska nämligen vara KATT-VAKT under helgen, med start på torsdag. De har två söta innerkatter, en vit tydligen :) haha!

Igår var jag med på den första danskursen sen i april, typ :)
Hade street-dance med Tobbe "tutte" och vi lärde oss en grym dans. Synd bara att det bara är typ jag som INTE är nybörjare :P Men jag har ju lärt mig så fint hos Sofia, att inget är för lätt, det blir vad man gör det till. Så jag fick lägg till mina egna "moves"... :) Inte för att skryta, lr jo kanske, så gick dt fantastiskt bra. :) Men beror det på att jag stod bredvid nybörjare, eller am I a good dancer...?! hahha! Ha er egna uppfattning ni, så har jag min :P

Näe, time to wash my hair..

42875-64

Jag & Annie på vår Bar-runda i Åmål.. ^^,


Kommentarer
Postat av: Emelie

heeey!
haha näe de visste nästan inte jag heller :)
mhm det gjorde vi verkligen, nu ekar plånboken! men,men, csn kommer väll förhoppningsvis snart.
hihi ska du vara kattvakt?? mysigt
Krams

2006-09-05 @ 17:14:18
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: Lisa

haha jag tippar på att you are a good dancer ;P kram&puss

2006-09-05 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0