Aloe-Vera Party!

Igår var jag på Trade Center och Ung Företagsamhet och jobbade lite med Karolina.Det är kick-off i Falkenberg nästa torsdag, så jag ska vara hennes assistent. Eftersom jag är ledig idag ska jag försöka fixa ihop musiken ( Känns nästan lite som allt jobb innan modevisningen i våras..fjoo!). Haha, Emelie, Niklas kommer dit, du vet den skrana, töntiga men ack roligaste killen i hela världen ;)

Jaa, efter jobbet på UF, fick jag bege mig till Eketånga och ha danslektioner.. Gick bra. THEN, fööljde jag med Cornelya hem, då hon & hennes moster (Cornelyas mamma dog i bröstcancer förr ett år sen..) skulle ha ett Aloe-Vera party! Kom en dam och presenterade Aloe-Vera produkter som vi fick smaka, smörja och lukta på.. Ska nog köpa en creme nästa gång! :) Härligaste måste ha varit deras 94-åriga granne Ciris som var med. Hon hade grön skjortklänning med skärp i midjan och kilklacksskor med gulddetaljer, som var modernt på hennes tid,men tanten har ju även förstått nutidens mode iaf :)
Vi fick härlig fika: Nyttig äpplepaj, ljuvlig persikopaj, smarrig chokladkaka och en massa småplock. Mätt och belåten begav jag mig hem, till ett hem där min sambo hade gjort storkok! Thanks honey!

Nu väntar jag på att jag ska bege mig till Kåren och möta upp Jocke, som ska till the hospital och ge blod.. Sen blir det kanske röstning för hela slanten. JA, jag ska rösta blått..!
 
Min tur att städa idag oxå :/ Neeej!


42875-9

Kommentarer
Postat av: emelie

hehe ja visst var det underbart att alla tjejer vill prata med Karlund om hans problem haha riktiga psykologer blev vi...*gaaah*

2006-09-13 @ 16:27:13
URL: http://emelieahgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0