Inflyttningsfest.

Imorgon kväll sker de första flyttlassen, och kanske första övernattningen där. Det betyder ju att det antagligen är sista natten här!?

Ja, den 28:e hade jag och Jocke tänkt ha inflyttningsfest at the new place. Då kommer Annie på besök! Och hade inte haft ngt emot om ngn tjej till lr två kunde komma oxå ;) Wiiihoooo! :P Och jag har redan säkrat outfiten för den kvällen. Lämnade en order på asos.com på en jättefin röd längre tubtop för rea-pris. När lönen trillat in, kanske man kan hitta ett par snygga jeans+skor, så var det klart.. :) Längtar såååå!

Igår då. Middagen på Gaston var utsökt ^^, Kanske inte ska kalla pizza för en riktig restaurang-middag, men nu kan jag det. En riktig mysig restaurang, men vi hade ungefär bara 1h på oss att äta, innan det var fullbokat. Vi hann! ^^, efter maten följde jag med Emelie till en kompis och tittade på Idol. Kompisen var höggravid och hade den finaste och häftigaste lägenheten jag sett med spiraltrappa och kök i ek, precis vid gågatan inne i stan. Fräscht var ordet!

Lite senare frukost idag på Max (kanske inte den nyttigaste, men god!) och inhandlade flyttkartonger.
Inte gjort värst mkt idag, förutom att ha tvättat som en dåre!

Och på tal om tvätt, så ska jag gå och hämta den nu!

42875-64
Annie såg jag senast i augusti. Dags att träffas nu då!


Kommentarer
Postat av: challe

hoppas allt e bra med dej! saknar dej, inte träffat dej på jättelänge :/ Pussar

2006-10-28 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0