Göteborg





42875-96


Igår var jag så förkyld så jag fick ta med mig en toarulle till undervisning :P haha! Men jag klarade mig igenom det. Inatt fick jag sova i sängen själv, skönt att kunna bre ut sig, eftersom jag inte vill smitta ner min andra hälft.
Idag sov jag till elva-tiden, skööönt! På jobbet idag dock, gick det mindre bra. För nu ska jag berätta ngt jag aldrig jag trodde om mig själv:

Kommer till Örjanskolan, och börjar känna mig lite varm i huvudet och på öronen, hes i halsen och virrig. Mina ungdomar för dagen hade proppat för ngt för öronen (tom. tjejerna som lyder mig annars) och alla var överallt. Efter uppvärmningen försökte jag i ca. 5 minuter att få de på plats. Förgäves. De sista 2 minuterna stod jag bara helt tyst. Till slut sa(skrek) jag: Eftersom ingen vill lyssna på mig idag, kör vi dansen 3 ggr, sen åker jag hem!! Alla blev helt tysta och troligen förvånade.
Men vi gjorde dansen 3 ggr, och jag packade mitt och åkte hem. Orkade inte mer. Men jag får fort. 200:- för den halvtimman jag var där....
När jag skulle packa väskan, kom en av tjejerna fram och sa förlåt för att de inte lyssnat. Var snällt tycker jag! Samma sak gjorde Douglas, en av killarna som jag tycker är rolig och snäll. :)

Imorgon blir det Göteborg och ishockey i Scandinavium med Jocke. "Fira" våran 13-månadersdag :P haha!

Men nu, Nu, ska jag sätta mig med Jocke och plugga matte c, innan filmen börjar om 45 minuter!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan igen! Ja svårt att undvika de pattarna.haha.
Så hur är det med dig då? Jobbade som danstränare o grejjer fick jag höra av kusin, guud vad kul! men jag läste att de verkade lite busiga åss.. Hur gamla är dina elever? Händer annars i Halmstad då?
Kram

2006-10-07 @ 12:22:21
URL: http://moonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0