Det blev lugnt..

Lördagen var en mysig dag. Tåget till Gtb vid elva och en tur genom Avenyn innan vi hamnade på  Hard Rock Café at the same street och åt bamsiga hamburgare och cider/öl. Gott med rediga hamburgare!

Matchen på Scandinavium var riktigt dålig och tråkig första perioden. Men i halva andra var det ngnting som hände, och det blev riktig hockey igen. Frölunda skrällade till ordentligt genom att göra 2 mål, bägge inom väldigt kort tid. Men de där jäkla Gävleborna Brynäs reducerade självfallet till 2-2. Happ, och inget mål blev det i sudden death. Jaja, ett poäng till Frölunda iaf, och de ligger iaf inte sist.. :(

Intressant hemresa. En man som hade druckit lite väl mkt, satte sig bredvid sin dam och skämde ut både henne och sig själv. Självklart satte han sig bredvid mig (vi satt på pendel-platserna). Efter att han hade skällt ut kvinnan som var konduktör och bla. kallat henne kossa och kärring fick hans flickvän nog och gick därifrån. Han trodde lyckligtvis att hon var på toa, och satte sig och sov....

Idag sov jag så sjukt gott innan jag vaknade.. ^^, Jobbade halv ett med barndansen, och de fick lära mig dansen, eftersom jag inte varit där sist.. Efter dansen och lite tjöt med Sussanne, begav jag mig faktiskt till gymmet. Finare gym får man leta efter! Tränade inte särskilt mkt, utan skulle bara kolla läget. Blev uppvärmning och avslut framför tvn på en mojäng som man mer lr sprang i.. ^^,
Imorgon ska jag dit igen, och ta med mig ett hänglåst och ta en liten avslappning i bastun, direkt efter ett pass med Jazzdans, sen är det vidare till Street på min dansskola.. Fun fun!!

Men innan all träning, ska jag jobba i en timma och kolla på en lägenhet, som jag håller alla (alla 2!) mina tummar för att vi ska få..:)

Nu är det Parlamentet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0