Då flyttar vi då!

Jag & Jocke var och tittade på lägenheten jag tjaffsat om tidigare igår efter mitt jobb på Örjanskolan.

Väl där så träffade vi Monica och vi fick kika runt. Lägenheten är 2 ½ r&k och på 70 kvm + inglasad stor balkong + öppen spis + lite högre i tak + badkar + nyrenoverat kök. ^^, Vi nappade direkt!

Vår värdinna hade inget emot oss ( varför skulle hon det egentligen..?!) och skulle bara kolla upp så vi inte hade några anmärkningar. Och ibland är det en skrämmande tanke att vi bor i en sådan liten värld, för det visade sig tydligen att jag hade hennes dotter i dans..Så imorse låg det ett hyreskontrakt bland posten. :) Kan man be om mer?!

Han som bor där nu, kunde i princip vara ute när som helst, men på kontraktet är den vår from. 1/11!
Så nu är det dags för att börja småinreda inne i hjärnan + kanske en tripp till Ikea. Wihii!

Jobbat klart för idag, och imorgon & på torsdag bär det av till Båstad för ännu mera jobb.

Take care, för nu ska jag ringa mamma och fråga om de kan komma ner med lite möblemang och kika runt på ikea.se och bluebox.se...


42875-95

Nu är det snart slut-festat i denna stugan!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Spännande med NY lägenhet!!! IKEA aldrig fel :)

2006-10-11 @ 21:54:39
URL: http://www.moonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0