Jädra Kyla...

Ahjamen, då var man hemma i Åmål igen! Stod inte ut med Jocke en sekund till hemma i Halmstad.

Haha, näeedå! Vi tog bägge två vårat pick & pack i torsdags kväll och drog till Åmål i Galanten. Planen var att vi skulle åka till hans stuga och trixa lite med bilen, och det gjorde vi.. På fredag morgon åkte vi till skogen & stugan och lekte meckare. Jag var andra mekaniker! :P Efter lite om & men blev bilen klar och det vankades myskväll med en massa gottigheter.. Dock frös jag värre än en istapp och förkylningen var ett faktum. Klarade mig igenom natten iaf. ^^,

På lördagen krattade vi löv (ok, Jocke gjorde det mesta) och åkte fyrhjuling.. Sen åkte jag hem till mig & han hem till sig.. Nu ringer han btw..

OK, igår satt jag hemma och snaskade godis (Igen!) med Frida, pappa och mamma. Lugnt & skönt!....

Uppe med vad som kändes tuppen imorse när Fredrik ringde och frågade om Samantha kunde vara här idag, eftersom de ville till Ikea. Jag hoppas själv på att kanske få en krona lr två av pappsen, för att kunna hoppa in och köpa gardinstångar när vi åker hem....

Näe fn, här blir inget gjort!

Tjingeling!

42875-82

Samantha ligger i min säng, men min väska.. Ingen ovanlig syn detta! Det är tom. så här, att hon ligger immin säng nu..

Kommentarer
Postat av: sofia

japp.. vi försöker och ser vart det leder helt enkelt.. =)

2006-11-27 @ 17:26:59
URL: http://sofijaa.blogg.se
Postat av: Mickan

Hihi. Det är så typiskt vovvarna. :D

2006-11-28 @ 23:23:31
URL: http://angel-like.com
Postat av: sofia

tack.. =)

2006-11-30 @ 22:15:03
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0