inflyttnings-pix!

42875-98



Bjuder på ett ynka kort från inflyttningsfesten. Varför? Jo, för jag har inte tid eller ork att sitta här i Mo och försöka ladda upp en massa kort på modem..fjoo..
Imorgon åker jag äntligen hem till Halmstad igen. Saknar Jocke, och ser fram emot en kväll med honom och Bingolotto imorgon, så därmed dissar vi att gå ut och roa oss som alla andra tänkt göra.. Är man fattig
student, så är man! ;)
Haft det mysigt här i Åmål med ren lathet rakt igenom. Sovit sked med Frida, kört den bästaste bilen ever (farsans V70) och käkat en kebabtallrik. Självklart har jag kollat in syrrans nya lya och druckit glögg (som jag fick tvinga i mig, eftersom jag inte tycker det är särkslit gott) och pepparkakor medans vi tittat på kassa tv-program och snackat skit. Varit hos mormor som även hon har flyttat (tja, 100 m) och hon har fått tillö det mysigt. Fått svart på vitt att pappa gärna vill ha en ljudbok, för som han sa själv; han skulle aldrig läsa ur en hel bok. Lekt med Hannah & Pontus, vandrat runt i stan med syster numero Uno och även hunnit med att skrika på mamma. Man måste ju göra sina plikter som dotter! ^^,

Nu ska jag dock kolla in skor, för jag är i stort behov..

Ha en trevlig helg, alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0