Vecka 20!! Den härligaste veckan i mitt liv!

mitt liv kommer i nästa vecka vara minst sagt hektiskt och tråkigast:

Måndag:

Psykologiprov

Tisdag:

Realismenprov
Inlämning Religionsartikel (alternativt onsdag!)

Onsdag:

Nationella Matte C prov

Torsdag:

Ekonomiprov
Psykologiprov (alternativt fredag!)
Religionsprov
Internationella Relationer Redovisning
Inlämning Psykologi

Fredag:

Årsredovisning- inlämning
Loggboks inlämning

Rolig vecka! Detta är ju bara skolan oxå..

Hade ett ekonomiprov i fredags och bävade för att få ett fett IG på det! Var ju ändå ett år sedan vi hade det provet, och jag är liiiite sen med att äntligen göra det :P Men till min stora förvåning fick jag ett stadigt Vg! Tjohoooo!! Nu satsar jag på ett mvg på ekonomiprovet på torsdagg :P Ojoj!

Fick ett samtal från återförsäljaren av mina swarovski-kristaller.
"ähum, det är en transport som har blivit stulen, med två av dina färger med. "
Oj, det var inte kul!
"näe, verkligen inte. Vill ni titta på nya färger eller vill ni att vi ska beställa nya?
Alltså, jag ska ha den på en balklänning i början av ju...
Nej?!  Va snyggt!
Haha, tack. Men det är ju inte förrän 10 juni, så om det går att beställa nya då?
Vet du hur vi gör. Det är ungefär en månad kvar, så jag beställer nya. Jag ska prata med fabriken, så hör jag av mig igen!
Okej, tack så mycket!
Ja, tack själv. Ha det bra!
:) Ha det bra du med!

Nice kille!

Satt i sandlådan, solade och spelade lite boll med Hannah, eftersom jag fick vara lite barnvakt  fredags efter skolan. Det var kul i sandlådan! Spelade in en ursöt film med Hannah! :)
Efter det åt vi pizza alla fem, och jag och Pontus kikade på Beckhams fotbollsskola på hans rum. Jag tycker det är vääääldigt intressant med fotbollsteknik sörru! ;-)

Idag har det varit non-stop med aerobic-utbildning. Började med en timmas pass. Inte vidare skönt med tanke på att jag vaknade försent, fem över halv nio, skippade frukosten och ska börja råsvettas kvart över nio! Jag ska alldeles strax ställa mig och komma på ett "block" och hur man quiar (visar med händerna, quing). Spännande! "step-touch, lounges, jumping jax, mambo, pony".. Ja, kärt barn har många namn! Samma heldag imorgon oxå.. Det rullar på för fullt i mitt liv nu!!!!

Nu ska jag kolla vädret i bulgarien ( mindre än 2 veckor kvar!) och komma på 4 åttor. Sen blir det som vanligt lååååånsnack med grabben! =P

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0