Und so weither..

Är skrämmande nog bara 2 dagar kvar innan jag & Emelie far till Bulgarien och Golden Sands. Ska bli gott, fartfyllt, galet och underbart! Började packa lite smått redan i söndags, så inte så mycket kvar..^^,

Idag hade vi förövrigt en tema-dag med "dont drink and drive".. Skrämmande läskig och rörande film vi fick se, och jag fick verkligen försöka tänka på annat för att inte bli lite väl rörd.. De visade sjukt äckliga bilder på en man som slungats av sin motorcykel.. Tja, kort och gott, inälvorna satt inte där de skulle! Skulle aldrig få för mig att köra berusad, eller ens sätta mig i en bil med en berusad förare.. Vad tusan som helst kan hända, på en ynka nano-sekund, det har jag fått erfarenhet av förrut. *host*

Sedan gick/åkte klassen till marinan och käkade glass. *mums* Satt där ng timma, sen sa vi Goddbye, och vi lär nog inte ses förrän vi pyntar the truck..
Emelie körde mig till syster milla, och där satt Tobban.
Pratade om allt mellan himmel och jord, hjälpte Hannah med Pippi-spelet och diggade musik med tobban. Sen fick vi för oss att vi skulle träna på Gullsjö, så jag lånade kläder av Milla, tjyvade Håkans bil, och körde iväg med de två till Gullsjö. Där svettades vi. Trampelitramp, magelimag, armeliarm, beneliben och lite boxelibox! Kändes skönt, men ska bli ännu skönare att duscha snart.
Sen har vi busat lite med Milla jag & Tobbe. ^^, Våran lilla tös och barnbarn! ;)

Bäst att beger mig ner till mamma som sitter i finrummet och syr så det osar, skämt å sido. HOn börjar bli lite trött på klänningen, för jag kan aldrig bestämma mig och axelbanden! :) Äh, pettitesser!

För övrig mår jag faktiskt bra. Saknar alltid J, men jag vet vad som väntar, så jag härdar, dessutom är vi rejält härdade vid detta laget! Jag ser fram emot allt; Bulgarien, Cambridge-tentan, studenten, balen, Örebro, Halmstad, sommarjobb, massa bad och lattjande med J, fester, midsommar och perhaps jobb i Halmstad.
 Wiiiiiiiiieeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Im so lucky!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, och om bara studentmössorna kan komma så vore allt perfekt..

2006-05-24 @ 15:09:42
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0