Bra vs. Dåligt

Hur lyckas man egentligen få 2 (!!) arbetsintervjuer i Halmstad på en dag?! Jag är då fööör bra! :) Vecka 23 (direkt efter Bulgarien) ska jag ner till Halmstad och UngFöretagsamhet & Träningskompaniet på intervju.. KUL!!! Jag tror det är bäst att göra som jag, skryta om sig själv och INTE vänta tills de annonserar ut ett jobb.. Inte så stor chans att få det då kan jag tro!
Jag är helt lyrisk iaf.. ^^,

Nationellt Matte c prov imorse.. 10 ggr värre än de tidigre nationella proven som vi övat på.. Ren islamska för mig! Men, kan nog knapa ihop några poäng..

Imorgon väntar 3 (ojoj..) prov på mig.. Först ekonomi, then Religion och sist psykologi + inlämning! Inlämningen är alldeles strax ready..

ÄNTLIGEN kommit på hur axelbanden på balklänningen ska se ut.. Jädrigt svårt att beskriva, men det är lite grekisk gudinna över dem =P Understand?! haha...

Jag ska nog beställa lite skor nu, medan jag väntar på emelie (som äter Daimtårta!!) så vi kan gå ner till stan och växla pengar!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

va det provet som var så enkelt hade det idag kunde alla uppgifter utan en den näst sista 14 blev krig i huvudet den sista uppgiften trodde jag skulle vara svårare. Det var ju jättelikt övningsproven och dessutom lättare fast du kanske fick en annan version av provet?

2006-05-29 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0