Beatiful..

Sitter inne på "kontoret" och lyssnar på 3 Hottest Hits på mobilen. Nerd med Beatiful just nu. Försöker pränta ner en årsredovisningen, inte lätt..

Ska alldeles strax gå och sno datorn med skrivaren, så jag kan skriva ut ett arbete på 11 sidor. Fasiken vad jag har skrivit! *pust*

Härlig dag i skolan, inte börjat än! :/ En halvtimma kvar dessutom.. Kul.

Oh, skrev ut viktig fakta om Örebro Ung Entreprenörsveckan förrut. Nu blev jag nervös! Ska sova med någon jag inte känner i någons studentlya i 4 dagar. :/ Ha med mig finkläder o drit! Balklännignen? duger den? hahah, njae, riktigt så mkt bling bling tänker jag inte ta med mig..Det roliga är att vi får testa på aerobic. Wiihiii! Great! Gympadojorna ska packas ner...Kommer nog bli kul ändå!

Fint väder idag..Mmmm

Går fortfarande på gårdagens lyckorus! Hade redovisning på marknadsförings-delen på ekonomin igår.. Gick tydligen superbra! "Ett klockrent arbete. Hade det funnits högre än mvg hade ni fått det, nu kan jag bara ge mvg +++. Det innehöll allt jag ville ha med, inte ngt fattades. Stilrent, snyggt uppbyggt och bra struktur. Jobba vidare på detta företaget tjejer!" sa Per, vår nya ekonomilärare, som slutar på måndag ^^, haha! När han sa det, fick jag bita mig i läppen för att inte visa årets största och lyckligaste leende..

Oh yeah!!!

Så ruskigt mkt skit kvar att göra i skolan, men jag ser min studentskylt där borta, så visst tusan överlever jag detta!

Fortsatt trevlig dag önskar Lyckopillret!




Kommentarer
Postat av: sofia

det gör det verkligen.. får panik..
jomen det är samma med mig! som tur är har jag bara ett arbete efter mig, men det är ett för mycket.. * suckar *

jaa, det är klaart! =D

2006-05-10 @ 17:04:51
URL: http://sofijaa.blogg.se
Postat av: sofia

mmm det är det verkligen.. exakt..

nej usch vad jobbigt.. då har du det värre än mig då..

2006-05-12 @ 17:26:22
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0