Sjuhelsikes helg!

Jag har haft en bra helg..

Modevisningen i fredags, och det var kul, men dock jääääääkligt stressigt.. Sprang som en galning hela fredagen.. det gick bra iaf! Fick många fina blommor och kramar.. Pontus vann högsta vinsten på lotteriet, men han kna nog knappt använda ngt utav det: Presentkort på Friski & Svettis, Dressmann, HW dam, handelshuset och Stilmagazinet :P haha!  Han var nöjd..

Nu återtår bara näste helgs mässa, sen är vi klara med detta företaget, förutom att sammanställa det och avveckla. Skön! Kanske blir en vecka i Örebro till sommaren med det oxå :P skulle vara kul! Nu när man är en sån van företagare ;)

Jocke kom hem i fredags och tittade :) Efter visningen åkte jag hem till Dyberg och tittade på ngn rally-film :) haha! Kul i ca 2,5689 sekunder :)

Lördagen bestod av att vakna, åka hem, sätta blommorna i vatten och duuuuscha läääänge.. På kvällen åkta all här hemma bort, och lämnade volvon kvar till mig ! :P hehe.. fick ta den, ta en raggarsväng till stan och hämta jocke.. en massa filmtittande och candy blev det resten av kvällen..

Tror dock att jag har fått konkurrens om min pojkvän.. Inte bra! Hon måste ju fatta att hon aldrig kommer få han, för de passar verkligen inte ihop! Hon är liten och gnällig dessutom :P haha! nu pratar jag om min hund Frida.. Hon är en jäkel på att fjäska sig in hos han. Får ta ett seriöst snack med henne ikväll :) hahahah!

Jobbat i B-fors idag! Kul!

Marika lånade med några skivor från Friskis & Svettis lådan och sätter i en skiva i cd-spelaren och trycker på play:
(Jag) - DET ÄR JU FÖR FAAAN DENNA LÅTEN ELIN!!
(Elin) - Vah?!
(Jag) - Den jag har på mobilen...!!
(Elin) - Jaha..!

För att göra en kort historia lång, så hörd ejag en låt på tv-radion för några år sen.. Har letat efter den som en idiot, men aldrig hittat den! HAr haft den inspelad på mobilen ett bra tag, och sedär jah! Nu har jag finallu hittat den! Phu..!

Näe, kära vänner, nu blir det en dusch..

Take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att modevisningen blev lyckad!

2006-03-26 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0