Ett slag för..

.. lite ny musik i mp3-spelaren:

- Bullet for my valentine ;All this things I hate
- Arctic monkeys ; When the sun goes down
- The Strokes ; Heart in a cage
- Basic Element ; The fiddle

Hoho, idag på tåget hem från Halmstad var jag både nöjd och besviken. Besviken var jag för att det var FULLT, vilke innebär att jag fick stå till Göteborg.. Men nöjd var jag för att en riktig snygging gick på tåget. En kvinna bredvid mig riktigt slukade han med sina blickar varje gång  han gick förbi.. Ja, han var to die for! Det bästa kom när han fick syn på en gammal polare, som stod bredvid mig. Självfallet går han dit o snackar..Hoppsan, helt plötsligt fick jag sänka musiken i mp3-n! Fick höra att han numera spelade fotboll i Norge, och levde på det, var 24 bast och trivdes jättebra!! God lust att jag räcka fram näven och presentera mig! haha! SKämt å sido.. ^^,

Handlade lite kläder, ett linne o en tröja, en väska som jag tycker jag förtjänar, och kläder till hannah och pontus! Måste ju framstå som världens bästa moster!! Dessutom köpte jag 3 veckotidningar, vilket egentligen är helt onödigt! Vecko-Revyn är inge bra längre. Tycker inte om Ebba som chefsredaktör... Bara en massa lyx och mode.. Heja Damernas hellre!!

Glömde tydligen plånboken i sätet på tåget, men en himla snäll kille kom springandes med den till mig :P
Sen hade jag tydligen tappat kortet som man behöver för att kunna låsa upp Bengtsgården. :P Det hade rektorn skickat hem till mig :P
Nu väntar jag bara på att jag har tappat bort min nyckel.. Shit, hoppas den ligger i väskan!!

Skola imorgon igen, och jag har världens ånger!! Inte gjort ett jota av det jag skulle ha gjort.. Men det är skönt att kunna koppla av och slippa tänka på den..
Inte mer än 10 skolvekcor kvar nu tror jag.. Ojoj, hur fn ska jag hinna med allt, har en hel del efter mig!

Debatt på torsdag i skolan. Inte heller gjort! Psykologiprov på torsdag, inte kikat på. Inlämning av svenska på tisdag, inte börjat.. Plus en massa annat! Livet är gött!!

Sugen på en hejdundrande fest nu! Funderar på att åka med milla o kika på dregen, eller titta på september..Svårt! Behöver lite fräschare festbilder..

Snart dax att dra igång en klassfest igen!! Men vi väntar tills efter den ton-tunga modevisningen är klar!

Såg på Marie Sernholts video förrut..PINSAMT!! Why Roger, why?! Hon kunde ha gjort den ssååå mkt bättre äne n blandning av Britney för 5 år sedan, Jessica Simpson nu, Viktoria Silverstedt och Donatella Versace med sin fejk-bränna! Usch!

Så, nu ska jag gå och lyssna på Bullet for my valentine! Grymt bra låt.. Lite 2 fast 2 furious oxå!

Fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0