Vilken jädra utsikt!

Igår blev det ett jädra resande, om man får uttrycka det milt. Halv tio ifrån Åmål till Halmstad, ett i Halmstad. Intervju halv tre, och emellen där skulle jag leta upp lägenheten och duscha! Stress!

Jag hittade lägenheten iaf.. Gööör mysig, och jag går non-stop och inreder i mina tankar! Har en sjuuukt bra idé! :) Kan bli riktigt bra detta!

Jobbet då? Jo, det gick som smort.. Fick ta hissen upp till 20:e våningen i tornet, och väl där höll jag på att tappa andan av utsikten! Hello havet!! Vi gick och köpte lite fika på Ica, och sen tillbaka till kotnoret där vi fikade med en snubbe från Svenskt Näringsliv. Tyvärr kan de inte erbjuda en tjänst, eftersom styrelsen inte har fått klart för sig omd e ska ha 2 tjänster eller inte. Men hon kommer att ta in mig timmvis vid behov, tex. mässor, kick-offer osv. Karolina var i vilket fall som helst jättesnäll, och jag lovade att jag skulle höra av mig om jag började på ridskola i Halmstad! :)

Så nu är det bara att söka vidare, för jag vill inte bli sittandes i lägenheten! NO WAY!!
Jag blev erbjuden ett jobb, som verkade jättekul, men det hela rasade när de ville att man skulle jobba i sommar, and I cant! Damit!

I övrigt ser mitt rum ut som ett bombnedslag med resväskor över högt och lågt.. Får bli till att städa där ikväll.. :)

Ha det gott!

42875-27
HÄr har vi delar ur klassen, dagen innan studenten där vi "pyntar" lastbilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0