Välbehövligt lugn

Nu är jag nästan lite småhungrig efter en låååååångfrukost ute på de nya trämöblerna med Jocke och mamma på altanen. J kom äntligen hit igår kväll, efter att jag hade varit och hälsat på mormor, som mådde sådär.. blev mys och en konstig film igår. Jag var även istan för att gratta min syster som blev 28 (Gud, hon känns som 23..). Jag hade köpt två übersöta linnen i bulgarien till henne, och ett hade jag tänkt tjuva att ha på mig på studentkvällen. Lånade en sockersöt vit tubklänning med blommor på av henne, som jag ska ha på Entreprenörsveckan i Örebro. Man skulle tydligen ha med "finare" kläder till en middag..

Gav Pontus en försenad födelsedagspresent: Skiiitsnygga Billabong shorts! ^^, Hannah fick ett halsband med en vit "klo" på :P
Jocke fick oxå sin present! :)
Till Veronika hade jag köpt hennes favvo-parfym: Issey Miyake, hon blev glad. Jag köpte dofter till mig själv oxå, favoriten Light Blue (D&G) och testade även en Lacoste Touch of Pink. Härliga vardagsperfjums! ^^, Mamma fick ett fint armband. Sammanfattning: Jag har delat ut some gifts lately!

Nu ska jag städa rummet, vänta på mamma som lägger till lite längd (!!!) på balklänningen och längtar tills jag och jocke ska till karlstad och checka a film..

Imorgon blir det Göteborg eller Halmstad, till skolan och hämta studentmössan och säkert en annat massa tjaffs som jag inte räknat med, som vanligt!

Ha en trevlig söndag!

Tshüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0